CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 16, 2008

Mendekatkan diri dengan Allah..

Bestnya..dah lama aku dan suami nak beli Al-Quran yang ada terjemahan berserta tajwidnya sekali...hari ni tercapai hajat dihati..

Kebetulan ada jualan buku-buku agama di lobby office..tak perlu mencari jauh-jauh..bolehlah nanti aku gunakan Al-Quran ni untuk kelas mengaji aku bulan depan..semalam aku dah maklumkan kepada Ustazah Nurul..aku nak join kelas dia bulan depan..dekat rumah saja..

Dengan umur yang semakin meningkat ni rasanya dah tiba masanya aku memperbetulkan bacaan aku..sekarang ni memang boleh baca..tapi sekadar panjang pendek saja kata orang..

5 comments:

Telipuk Kuala said...

Tumpang seronok jugak dengan peningkatan kawan-kawan...semoga terus istiqamah

sirapmadu said...

terima kasih..

masa nak ke office bagi tadi terpandang banner berkenaan class mengaji al-auran...."belajar cara jibrail" kat UIA..lupa nak ambil contact dia..macam best saja.

Telipuk Kuala said...

Uiisshhh...sejak bila depa ni tau pasal cara-cara pembelajaran kaedah Jibrail ni...err...yang ni official banner UIA ker...kain rentang standard picisan???

sirapmadu said...

ala-ala picisan gak ler...gerun mendengar sebenarnya...

Telipuk Kuala said...

ishhh...tak mo lah...kang kerajaan langit mana la pulak...